2015. május 3., vasárnap

Prológus- Avagy amikor elkezdődött...

Sziasztok! A nevem Skyler Brooks, a The Guardian Angel a másik blogom, ahol megtaláltok. Ott a sztori most szünetel, de májusban az is újra el fog indulni.
Most pedig beavatlak titeket az új sztoriba:) Remélem tetszeni fog nektek:) A szereplőket itt ismerhetitek meg...


Prológus

Avagy amikor elkezdődött

 
Fodor Anabella "Bella"

Nem sokszor láttam még az életben olyan tündérmesét, mint amilyet én átéltem.
Voltak, akik oly gyakran mesélték nekem, hogy milyen az, amikor megérkezett az életükbe a szőke herceg és milyen az, amikor érezték az őszinte, visszavonhatatlan szerelmet. Azt mesélték nekem, hogy ott állt előttük a jövőjük és csak megremegett a lábuk, a szívük gyorsabban dobogott. Még a lélegzetük is elakadt. Minden, ami addig fontos volt, már nem számított, egy pillanat alatt már csak az a bizonyos személy volt az egész életük értelme.
A mi történetünk nagyon nem így kezdődött.
A mi szerelmünk a legfurcsább dolog, ami egész életemben történt velem. Tartsatok velem és elmesélem nektek, mi történt velünk. És előre szólok lesz sírás, lesz könny, lesz boldogság és lesz sok hülyéskedés, mert a Szent Margit gimiben sosem állt meg az élet...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése